Cvičák Mníšek

09.03.2013 22:05

Dneska jsme se pro změnu vydali na návštěvu k Amy a jejím páníkům. Já (Aladin), jelikož Amy moc nemusím, šel jsem si lehnout pod opravdu malinkatý konferenční stolek a tam jsem hajal. A já (Miky) jsem byl opět zahanben, jelikož ta malá ďáblice Amy mě vždycky přepere. Sice je teprve 4 měsíce stará, ale už je pomalu větší, než já! Po vyřádění, žužlání uší, očuchávání zadků a vytrhávání chlupů z Mikyho náprsenky jsme jeli do restaurace na oběd. kluci dokonce dostávali pravidelně od kuchaře kousky šunky, co se mu nevešla na pizzu a taky mlsky za to, že pěkně leželi a neloudili. A pak už to přišlo! Cvičák! Bylo sice ošklivo, ale i tak se tam sešla celkem početná skupinka lidí. Bylo tam spousta psů, ale Aladin se vždycky zamiluje a pak už nedá pokoj. Dnes to byla stafordka Sára. Chvilku se tam běhalo jen tak na volno a pak se udělal kruh a cvičilo se. Aladinek byl krásně poslušný, dokonce dal přednost pamlsku před Sářiným zadkem :O a Miky dostal pochvalu za chůzi u nohy. Potom už se zase jen běhalo a povídalo a odtrhávalo Aladina od zadků všech fenek. Moc příjemní lidé, nikdo na nikoho nekoukal, jako jsme zvyklí na výstavách a nikdo nekastoval podle chovek, klopení uší nebo podle výšky. Prostě se sešel skoro vyhynulý druh a to super milí pejskaři, co sdílejí svoji radost ze psa s ostatními. :)

—————

Zpět